KIŞ turizminin önemli kayak merkezlerinden Uludağ’da 2 kayakçı, kayak yaptıkları sırada çarpıştı. Yaralanan kayakçılar, Jandarma Arama Kurtarma Timi (JAK) ekiplerinin müdahalesinin ardından ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.
Türkiye’nin ilk kayak merkezi olan Uludağ’da, sömestir tatili ve hafta sonu nedeniyle yoğunluk yaşanıyor. Kayakseverlerin ‘Beyaz Cennet’ olarak tanımladığı Uludağ’da bugün 1’inci Oteller Bölgesi’nde kayak yapan 2 kişi çarpıştı. Yaralılara ilk müdahaleyi olay yerinin yakınında bulunan JAK ekipleri yaptı. Yaralılar, ihbar üzerine bölgeye sevk edilen sağlık ekipleri tarafından ambulanslarla Bursa’daki devlet hastanelerine gönderildi. Uludağ Jandarma Karakolu ekipleri henüz isimleri belirlenemeyen yaralıların kazasıyla ilgili inceleme başlattı.
FOTOĞRALFI
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Ümraniyespor’da 7 imza birden!
2160 kez okundu
2
Recep Durul’dan teknik direktör açıklaması!
1877 kez okundu
3
Beşiktaş’ta Lorenzo Micelli dönemi!
1845 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1227 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
844 kez okundu