FENERBAHÇE, Süper Lig’de yarın deplasmanda Adana Demirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla tamamladı.
Teknik direktör Jose Mourinho yönetiminde Can Bartu Tesisleri’nde yapılan günün antrenmanı; ısınma, koordinasyon ve çabukluk çalışmalarıyla ile başladı. Ardından 2 gruba ayrılan futbolcular, 5’e 2 top kapma ve pas çalışması yaptı. İdman, taktiksel ve bireysel çalışmalarla da tamamladı.
Adana Demirspor maçı hazırlıklarını tamamlayan sarı-lacivertliler, gün içinde Adana’ya gidecek.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Ümraniyespor’da 7 imza birden!
2160 kez okundu
2
Recep Durul’dan teknik direktör açıklaması!
1877 kez okundu
3
Beşiktaş’ta Lorenzo Micelli dönemi!
1844 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1227 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
844 kez okundu